Graduation day

Idag var det äntligen graduation! Jag vet inte vad jag ska säga annat än att det var helt sjukt coolt och kändes precis som på film! En annan cool sak var att min familj och en av mina absolut bästa kompisar satt hemma och kollade på det hela livestream som skolan ordnade, så de var på något vis med också! 

Efter ceremonin tog vi en massa bilder och åkte sen in till Denver för att äta lunch på en italiensk restaurang. Precis när vi ätit upp så började massa sirener tjuta i hela staden och allas mobiler började vibrera för att varna om en tornado och att vi skulle söka skydd. Vi tog aldrig skydd för sirenerna slutade efter tio minuter och varningen slutade utan att Denver blivit drabbat men jag tyckte det var väldigt coolt! Efter det gick till "the Colorado State Capital building", en cool sak med det var att vi fotade varandra på ett speciellt trappsteg de räknat ut ligger på exakt 1000 feet över havet! Vi gick även in i byggnaden, man var tvungen att skannas som i en flygplats innan man gick in. Väl inne fanns det en massa maffiga saker, en massa gulddekor, flaggor och tavlor på alla presidenterna. Efter det åkte vi upp i en skyskrapa till en bar med utsikt över hela staden, sjukt häftigt!



















Kommentera här: