It's Friday!

Idag kände jag mig ungefär som i förrgår igen, var jättetrött hela dagen och gick mest runt och nyste, suvade och hostade. Jag hoppas att jag blir bättre nu snart!

Så fram till på eftermiddagen var vi bara hemma sen introducerade jag Ephraim till Geocaching så jag, han och Misti gick och letade efter en "skatt" typ en kilometer bort och Ephraim var helt fashinerad och bytte en av hans gamla studsbollar mot en leksaksbil. På kvällen följde jag med till Ephraim's skridskoskola som började idag i en ishall. Det var jättemycket barn där i olika skridsko-klasser och en av lärarna var jätterolig och skrek saker som "KNEEBENDS SAVE LIVES!" och "THE WALL IS NOT OUR FRIEND" medans barn trillade till höger och vänster på isen, kaos!

Tog inga bilder idag så ni får ett Jennifer Lawrence quote i stället för hon är awesome!

Kommentera här: