Trick or treat

Halloween var så kul! Först var jag och gick trick or treat med Ashlee och hennes kompis bara för en liten stund. Gud vad alla går in för det här, det är jättekul och man får supermycket godis vid varje hus och det är bara barn och tonåringar som springer runt över allt. Hemma vid vårt hus hade vi gjort som ett spökhus och för att få godis var man tvungen att gå förbi bilarna där min värdpappa och Ivan hoppade fram och sen var de tvungna att gå förbi massa framhoppande spindlar och annat läskigt och där var också Allegra utklädd till en läskig docka, hon var sjukt läskig! Framme vid dörren så hade vi byggt som ett slakteri så där stod min värdmamma och "slaktade" Holly medans Michaela som var en död brud stod och skrek efter sin döda man. Och vi hade massa läskiga saker som pratande döskallar och en rökmaskin bland annat. Det var jättekul att se alla bli skrämda och många pratade om vårt hus idag i skolan. Förlåt för dåliga mobilbilder men det var väldigt mörkt ute...









Kommentarer:

1 Katarina:

Nu förstår jag hur stort Halloween är i USA. Kom hem frön N Y igår och var med på Halloween-parad uppgör hela 6th Avenue. Helt galet. Vilken upplevelse! Det värsta var när jag tog kort på bäst utklädda trion med killar mitt i all trängsel och det visade sig ormarna runt halsen på killarna var levande boaormar.....

Svar: Ojojoj herregud vilken upplevelse!!!
Emma

Kommentera här: