Stockholm dag 3 - THE BIEBER DAY!!!

Dagen idag har varit KAOS! Just nu tar vi igen oss på hotellet för att snart åka till konseten, men jag kan berätta lite om vår sjuuuuuuka dag hittills!
 
Det började med att jag vaknade vid 7 av mig själv med en känsla i magen av att denna dagen är sååå speciell! Hela dagen har jag bara varit helt överlycklig och spänd! Vi åt frukost lite tidigare idag och sen såg jag på twitter (eller om det var facebook...) att det var ett rykte som sa att Justin skulle anlända till Grand Hotel runt klockan 11. Vi fick brottom och jag hoppade upp och ner som en liten studsboll av iver och fick väll med Hanna lite, men annars är jag den Justin Bieber-ivrigaste av oss! 
 
När vi kom dit så var det HELT GALET! Ännu fler poliser den här gången, ännu fler plakat och hela Bieber-energin var superhög! Precis efter vi kommit dit så kommer JUSTINS TURNEBUSS!!! Den åkte förbi hotellet och folk började springa till baksidan (även jag och mina kompisar) men den körde till framsidan igen så vi spang tillbaka. Och där började den galnaste timmen i mitt liv! Den bara stod där och fler och fler kom dit och ett stort hav började bilda sig av skrikande fans! Åhh det var så galet! VI skrek och sjöng och höll på, det var mammor med barn på axlarna som trängde sig, fler och fler poliser kom och olika tidningar kom! Folk hoppade upp på hotellets fönster och så fort dörren till bussen öppnades blev det panik, men det var hela tiden bara väskor som skulle ut eller andra personer som man inte kände igen. Så fort någon längst fram skrek så skrek alla andra och Justin Bieber-sånger ekade över hela Stockholm!

Till slut sprang en mörk figur som tydligen var Justin över till hotellet, jag såg typ inget, fick lite av det på film men herregud det var sååå galet! Då hade det gått typ lite mer än en timma sen vi kom dit! Det var så galet, man blev het ihjälklämd och stackars Erika hade det jättekvavt, då är det bra att vara lång! Efter att Justin hade gått in så började folk längs fram till och med svimma och folk grät här och var. Man visste inte vad som hade hänt riktigt, var det Justin, var det hans buss, var han inne i hotellet eller vad vad det som hände? Man hade en sån energi, det är jättesvårt att förklara men det var så coolt!
 
Jag filmade typ allt, men tog inte så mycket kort men här kommer några:
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från olika tidningar och anda källor som var där:
 
 
 
 
 
 
Nu är vi sååååå taggade inför ikväll!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: