Camping-helgen

Camping-helgen var jättemysig även om det av någon anledning regnade jättemycket, speciellt på natten, det var lite kallt i tältet och en natt gick det hål i min luftmadrass så all luft åkte ur. Här kommer min topp-3-lista på det vi gjorde:
 
1. Badade i en varm källa
 
Det ser ut som en vanlig swimmingpool men den var faktiskt jättevarm och det är för att den var naturligt uppvärmd av en stor vulkaniska källa under - supercoolt!
 
 
2. Grilla s'mores
 
Jag har gjort det förut men denna gången gick jag all in och exprementerade för fullt! Min favorit blev choklad marsmallow och snickers emellan två chocolate ship cookies men den s'moren jag blev mest känd för var min så kallade "Bloody Bunny" som var en peep (skum-kanin) och jordgubbssylt emellan två kex, jag provade även marsmallow och vattenmelon vilket var väldigt gott och en massa andra! Jag grillade dem både med pinne och med ett galler jag upptäckte var använtbart.
 
 
 
 
3. Se hummingbird och chipmunks
 
Jag har ingen aning om vad de djuren heter på svenska men de var gulliga att titta på. Chipmunksen (haha) var dock lite läskiga att komma nära och mata för de påminde mig lite för mycket om råttor. De fanns överallt och om man hukade sig ner så hoppade de upp på en, det var väldigt läskigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutligen kommer lite blandade bilder från helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: