Mount Evans

Heidi sov över igår till idag. Igår gick vi som vanligt på en promenad och som vanligt gick vi nästan vilse men det fixade vi! Misti hade fått en massa godis från jobbet så vi fick prova alla sorter vi inte testat än medans hela familjen hade filmkväll. När filmen var slut såg jag och Heidi på Mamma Mia filmen, den är alltid så mysig oavsett hur många gånger man sett den.

Idag skulle vi till toppen av Mount Evans som är ett berg högre än Pikes Peak (det högsta berget jag varit på hittills). De har bara öppet vägen till toppen under sommaren, det stod på deras hemsida att de hade öppnat men när vi kom fram sa dem att vägen inte var öppen hela vägen. Så tyvärr kom vi inte till toppen, men det var fint så långt upp vi kom också!

På vägen hem stannade vi på Costco som är en mataffär. Jag älskar den för de har så många stånd överallt där man kan få smakprov på allt möjligt. Jag och Ephraim blev helt kära i en mexicansk glass, den var suuuupergod så vi köpte hem en låda sånna och åt efter maten, supergott! 

Nu har jag packat ner nästan hela min garderob, imorgon ska jag få ner det sista i väskorna, förhoppningsvis går det. Jag kan inte fatta att jag åker hem på söndag, känslorna är så blandade och det är ingen härlig känsla alls, jag går bara runt i ett förvirrat moln!

Ha det bra!




Kommentera här: