Gameface

Gjorde inte mycket i helgen så det var därför jag inte bloggade. Dagen idag har varit ganska bra för att vara måndag. Förutom att jag är lite irreterad på två speciella personer i min grupp i public speaking, vi gör ett radioprogram och dem gör ingenting så jag och en annan tjej får göra allt och det kommer dra ner allas betyg, men jaja. Tennisen var bra, jag är glad så länge vi kan träna ute för träna inne är inget kul. Det sista vi gjorde var att spela dubbelmatcher och jag och min partner spelade mot två tjejer som var jätteseriösa och jag ville bara skratta typ. De hade värsta gameface som att det var blodigt allvar och jag och min partner typ berömde dem och varandra när vi slog bra slag och hade det roligt men dem var superallvarliga. Första gången jag pratade med en av dem tjejerna sa hon att "jag spelar bara tennis för att det är kul, jag är ingen tävlingsmänniska" men sedan går hon ut på rasterna och övar servar. Jag har lite svårt för såna människor för att vara ärlig. Haha nu har jag bara stört mig på en massa människor i detta inlägget, jag lovar de flesta är underbara men vissa människor är som de är...
 
Imorgon och på onsdag är det t-cap vilket är typ colorados motsvaring till nationella prov för 9th och 10th graders så jag behöver inte komma till skolan förrens 12.30 - härligt!
 
 

Kommentera här: