Jag fick inte börja skolan...

...skulle ju börjat skolan idag men eftersom de saknade mitt födelsebevis så fick jag gå hem igen. Mamma i Sverige har beställt det så förhoppningsvis kan jag börja i slutet av veckan. För även om det är skönt med lov och jag är sjukt nervös över att börja i en ny skola så vill jag ju inte komma efter... 

Så idag tog jag det mest lugnt. Pratade med kompisar hemma i Sverige på Google Hangout i tre timmar och det var jättekul! Förkylningen jag har haft i några dagar är så gott som borta och det är jag också glad för! När Ephraim kom hem med Misti så gick jag ut med honom och åkte pulka ute i snön, första pulkaåket denna vintern faktiskt.

Imorgon ska jag med Misti till skolan hon jobbar på och hjälpa till med mellanstadie-barn i stället för att sitta hemma och på kvällen ska jag följa med Jason på en kurs om snösko-vandring haha.



Kommentarer:

1 Bokbussig:

Trist att du inte kunde börja skolan! Du ska se att det löser sig snart! Det kommer att bli jättebra! Kram

Kommentera här: