President's Day




Idag var det President's day vilket innebar ingen skola! Jag tog det ganska lugnt på morgonen, samlade ihop tvätt och lekte lite med Ephraim ute i trädgården. Det var så fint väder så vi bestämde oss att ta med lunch och ha picknick i en park som ligger högt upp med en jättefin utsikt över hela Castle Rock med bergen i bakgrunden. När vi kom hem åkte jag, Ephraim och Jason på en cykeltur och det var väldigt mysigt! På kvällen hämtade min arearep Patty upp mig och Tea (min finska kompis hon också är area rep för) för att åka till en hamburgerrestaurang och äta middag. Jag har varit där en gång innan med Jason och de är kända för sina konstiga hamburgare. Patty är jättesnäll och hon, jag och Tea hade det jättemysigt och pratade om allt möjligt. 

Nu när jag skrev om allt som hänt insåg jag att jag gjort ganska mycket idag men för att vara USA så kändes detta som en väldigt lugn dag. Nu ska jag sova så att jag orkar med skolan imorgon, kram!





Kommentera här: