3 random saker som hänt

Spelar alla i Sverige Flappy Bird också? Det är för dem som inte vet ett mobilspel som blev jättepopulärt typ förra måndagen och det var det enda folk i skolan pratade om i början på förra veckan. Man är en liten fågel som flyger mellan pålar och försöker att inte dö, grejen är att det är så himla svårt och alla som börjar spela det blir så frustrerade men beroende så jag vet inte hur många statusar på Facebook jag har sett med orden "I hate Flappy Bird". Jag brukar inte gilla mobilspel speciellt om alla andra spelar det men detta är faktiskt kul!

Min dator är lagad! Förra veckan hjälpte en granne att fixa den, tack tack tack! Har gjort en back-up nu igen men jag hoppas att den håller sig frisk för man verkar behöva den som mest när den är sönder... Jag köpte denna Mac för mina egna pengar för lite mer en tre år sedan och den får allt hänga med mig ett bra tag till.

Jag har sett den tredje twillight filmen och halva fjärde i helgen och planerar att se klart hela serien snart! Jag är inte ett stort fan men börjar vänja mig, tror att mina kompisar är nöjda då de har tagit till med alla möjliga hot för att få mig att se de tidigare med dem på bio men jag har vägrat. Vi var tvungna att läsa första boken i sjuan eller åttan för skolan, jag gillade den inte då så jag läste aldrig någon mer. Och jag är inte ett fan av filmerna egentligen heller även om de blir bättre mot slutet, gillar varken Bella eller Edward på något sätt men jag ska se klart dem i alla fall. Kommer för alltid vara ett fan av Harry Potter och jag älskar Hungerspelen också! Min kompis Hanna tvingade mig och min andra kompis Erika att se första delen av Sagan om ringen i våras och fy vad den var tråkig! Vi fick ta flera pauser in emellan av tråkighet och det hjälpte inte att hon hade någon speciell förlängd fan-version som drog upp alla alvernas historia haha.

Ha en bra dag!



Kommentera här: