Godisgris



Detta var godiset jag fick från Sverige igår och om ni inte har smakat den nya Marabou Oreo så gör det för det är min nya favorit! Självklart tog jag med godiset till skolan och bjöd lärare och elever och alla gillade det. Om ni inte har fått ett paket från Sverige när ni varit i ett annat land så är det nog svårt att förstå känslan, att bara hålla något svenskt i sina händer är helt underbart!


Det här var mina favoriter från den syra Gott och blandat påsen. Jag och Nada åt upp det sista (!) av allt godis på tennisen så nu är det slut men gott var det! Vi spelade match på en annan skola idag. Jag spelar ju i JV (Junior Varsity) där jag är 4:e dubbel vilket betyder att jag och min partner Taylor alltid möter det andra lagets 4:e dubbelspelare. Men idag var en tjej i 3:e dubbel bortrest så jag fick ta hennes plats och de vi mötte var superbra så vi förlorade men jag tyckte ändå att det var ett bra spel.

Min sista lektion är "dans and fitness" och vi skulle göra något jättejobbigt idag men eftersom det är MAD-week (make a difference) så kan inte lärarna börja lektionen innan de räknat alla mynt som eleverna donerat. Det var jättemånga som hade tagit med sig småmynt till den här lektionen och eftersom jag redan behövde gå tidigare för tennisen så hade jag ingen lektion alls. 

Här är en bild på mig och Nada precis innan vi gick till tennisen:


Och min kompis Erika i Sverige skickade en bild på min buss idag och undrade på skoj om jag var hemma för hon tänkte åka hem till mig nu. Jag vet inte varför jag skriver det här men jag blev bara glad att se min buss och jag gillar Erika så här kommer en bild på min buss jag tar hem till mig i Sverige, hoppas ni hade en bra dag!



Kommentarer:

1 Amanda:

Blå expreeeeess!! Vi saknar dig!

Svar: Åh ja det gör vi!!!! Och jag saknar dig Amanda!
Emma

Kommentera här: