Mamma

Förra veckan fyllde världens bästa mamma år! Mamma jag älskar dig så himla mycket, du har alltid funnits där för mig och jag har ingen aning hur jag har överlevt de senaste 3 månaderna utan dig vid min sida. Du delar förstaplatsen med mat och vatten på listan över saker jag behöver för att överleva och jag saknar dig så himla mycket! Jag vet att du alltid har sett en del av dig själv i mig och även om jag hatade att bli kallad lill-Anna som liten av dina gamla släktingar så är jag så stolt över att få vara din dotter och ser våra likheter mer och mer. Vi har ett alldeles speciellt band och har alltid haft. Ville bara att du ska veta att jag alltid kommer älska dig, grattis på födelsedagen!



Kommentarer:

1 Bokbussig:

<3

2 Mamma:

TACK gumman för dessa fina ord!!! Jag blir helt rörd.
Älskar dig och saknar dig.
KRAM

Svar: <3
Emma

Kommentera här: