<3

Igår var jag med Becka och Erika hemma hos Erika och badade! Det var jättemysigt och kul att se dem igen och vi hade det härligt. Trots det så var det som att jag hade en klump i halsen hela tiden för jag visste att det här var en av de sista gångerna jag såg Erika och den ALLRA SISTA gången jag såg Becka på ett år!! Men Becka bestämde att det inte skulle bli något gråtkalas utan vi skulle ha det kul och sen skulle hon gå hem precis som vanligt och det var nog smart. Sen visade hon mig en jättefin film som hon hade gjort till mig och alla goa minnen vi har haft tillsammans liksom spelades upp igen. Jag blev jätteglad och rörd och efter att vi sett några avsnitt av Pretty little liars så skulle Becka gå hem. Då hade jag kämpat de senaste 10 minuterna för att inte börja gråta men då gick det inte mer, fyyy vad ledsen jag var inombords när jag kramade henne hejdå och det var tur att Erika var med mig efteråt för annars vet jag inte hur det hade gått!
 
Och om du läser detta Beckus: TACK så jättemycket för filmen och du anar inte vad jag ska vara glad att jag har dig som kompis, du är bäst!!!! Ha det så bra i Danmark och tacka vet jag Skype! :P Love uuu <3
 
Här är filmen som hon gjorde:
  

Kommentarer:

1 beckus:

meennnnn nu blir jag ju också tårögd!! gaadhh! love u 2! (2cool4schoolswag);D <3

Svar: Naww sötis! Hoppas du har det bra på Rörö, såg dina bilder på din blogg och dem var superfina - din lilla fotograf!!! 2cool4schoolswaggyyyy
Emma

Kommentera här: