Garderob

För några dagar sedan så städade jag ur min garderob på kläder jag inte längre ville ha eller som hade blivit för små. Det är roligt för man hittar alltid något gammalt plagg man förut inte gillade och som har legat längst in i någon hylla men som man nu ett par år senare (ja, jag städar inte min garderob så ofta...) tycker är jättefint eller passar väldigt bra till något nytt man köpt. Men mycket blev utrensat också för HERREGUD vad ful stil jag hade i högstadiet! Nästan alla dem kläderna är utrensade från den tiden för det var till exempel en period där jag tyckte det var jättefint att ha blårutiga skjortor (typ flanell fast ändå inte...) med sjalar till!!! Fy vad fult asså både de hundratals blårutiga skjortorna och sjalarna åkte ut! Var det bara jag som inte hade någon klädsmak i högstadiet?? Sen var det massa andra kläder som hade legat där i evigheter och var på tok för små så till slut hade jag rensat ut två stora kassar så det var bra jobbat tycker jag!
 
Detta är min nuvarande garderob och det är inte så mycket kvar tycker jag. Jag har inte alls så mycket kläder när jag tänker efter... Nu är det bara att bestämma mig vad av allt detta jag ska ha med mig till USA...
 
                                   
 
 
 

Kommentera här: